Współczesny rynek oferuje różne sposoby na promocję firmy. Niektórzy stawiają na przykład na bardzo popularne obecnie reklamy online, które jednak skupiają uwagę potencjalnego klienta tylko na krótką chwilę. Dlatego warto dokładnie przyjrzeć się możliwości wypromowania swojej działalności poprzez gadżety reklamowe. Ta opcja posiada wiele plusów i daje możliwość dłuższego niż inne formy reklamy obcowania klienta marką firmy.
Dodatkowo, w przeciwieństwie do innych form promocji, budzi w osobie, która dostaje gadżet pozytywne emocje i skojarzenia, ponieważ jest niejako rodzajem prezentu. Dlatego warto zadbać o przemyślany wybór przedmiotu, na który zostanie umieszczone logo firmy tak, aby dla tego kto zostanie obdarowany był on atrakcyjny i praktyczny. Zagwarantuje to, że będzie w częstym użytku, a marka głębiej zakorzeni się w świadomości posiadacza.
Atrakcyjne i skuteczne gadżety reklamowe
Podejmując decyzję o wyborze odpowiedniego przedmiotu, który będzie promował firmę trzeba kierować się zarówno jego użytecznością, jak i możliwością wykorzystania go w codziennym życiu. Dodatkowo, trzeba uwzględnić budżet jakim na ten cel dysponuje firma. Bardzo popularne i stosunkowo niedrogie są długopisy, breloczki, smycze na klucze, koszulki czy parasole z nadrukowanym logo.
Istotny dla skuteczności tej formy reklamy jest również czas i okazja sprzyjająca obdarowaniu klienta. Niejako naturalnie bardzo dobrym jest okres Świat Bożego Narodzenia i Nowego Roku, gdzie tradycyjnie wszyscy wręczają sobie prezenty, a te kolei wywołują zazwyczaj miłe, pozytywne skojarzenia. Dlatego bardzo popularne i skuteczne są świąteczne gadżety reklamowe. Jednymi z bardziej lubianych są kalendarze z reklamą firmy: ścienne, biurkowe czy w formie książkowej. Warto też zastanowić się nad reklamą w postaci świątecznych kubków reklamowych.
Czy świąteczny kubek to dobry gadżet reklamowy?
Kubki świąteczne reklamowe z nadrukiem logo (dostępne np. w sklepie Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com), to nie bez przyczyny jedne z najpopularniejszych gadżetów jakimi obdarowywani są zarówno pracownicy, jak i klienci. Spełnia on wszystkie wymogi przedmiotu, który ma budować pozytywny wizerunek firmy, a jednocześnie pozostać na dłużej z osobą, która go otrzymała. Są one praktyczne, w końcu każdy robi kawę czy herbatę, więc na pewno nie wywołają wrażenia, że wręczyliśmy coś zbędnego i bezużytecznego.
Ofiarując taki prezent, istnieje duża szansa, że klient będzie używał go wielokrotnie, przyrządzając ciepłe napoje, a niejako przy okazji, spoglądając na nadrukowane logo. Prócz tego będzie przywoływał dobre skojarzenia z wyjątkowego okresu w roku. Co więcej, jeśli otrzyma kilka takich kubków, być może obdaruje nimi inne, bliskie sobie osoby i w ten sposób reklama dotrze do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów.
Plusem tej formy reklamy jest tez szeroki wybór rodzajów kubków, które można zaopatrzyć w logo firmy, a okazja jaką są Święta Bożego Narodzenia i okres noworoczny daje pole do popuszczenia wodzy wyobraźni jeśli chodzi o formę reklamy. Może być ona zarówno żartobliwa, jak i stawiać na motywy klasyczne, tradycyjne. Ważna jest tu grupa docelowa oraz rodzaj prowadzonej działalności.